بیو گرافی

بیو گرافی

بیوگرافی خارجی وبیوگرافی ایرانی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 134033
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


خوزه ماریا گوتیرز هرناندز

                                              به نام خداوند بخشنده ی مهربان

خوزه ماریا گوتیرز هرناندز
محل تولد : اسپانیا / مادرید
تاریخ تولد : 31/10/1976
پست : هافبک
وزن : 168 پوند / 76 کیلوگرم
قد : 1/6 اینچ / 185 سانتیمتر ملیت : اسپانیایی
بیوگرافی :
به راستی عنوان مادریدیستا برازنده اوست بازیکنی که تمام دوران ورزشی خود را در رئال مادرید سپری کرده است و الگوی خوبی برای جوانان باشگاه است گوتی از 9 سالگی به رئال امد و در همه تیمهای پایه این تیم بازی کرده است دوران اوج گیری این بازیکن به زمانی بر میگردد که در تیم زیر 20 ساله های رئال مادرید توپ میزد چرا که گوتی در حالی که در پست هافبک بازی میکرد توانست میانگین 30 گل در فصل را به دست اورد .

در سال (1996 – 1995 ) به تیم (ب) رئال مادرید (کاستیای امروزی ) پیوست و به واسطه پاسهای عالی و درجه یکی که میداد توجه والدانو را به خود جلب کرد و همین امر باعث شد والدانو به گوتی شانس حضور در ترکیب اصلی را بدهد و برای اولین بار در 2 دسامبر 1995 در بازی برابر سویا از این بازیکن استفاده کند

اولین حضور واقعی گوتی در سطح اول فوتبال در زمان مربیگری ویسنته دل بوسکه بود .
دل بوسکه ای که خود به جای بنیامن توشاک بر مسند هدایت رئال مادرید نشسته بود توانست در فصل 1999/2000 , هشتمین قهرمانی اروپا را به باشگاه رئال مادرید هدیه دهد .
گوتی بعد از اتمام هر تمرین , ساعتی را در سالن بدنسازی می ماند و از نظر فیزیکی خود را روز به روز بالاتر می کشاند و سپس در کارهای تاکتیکی نیز همین برنامه را در پیش گرفت از اینرو خیلی زود توانست با بازیهای درخشانش به تیم ملی اسپانیا نیز راه یابد .
یک سال بعد رئال گوتی را در ترکیب اصلی خود پذیرفت و این بازیکن جانشین مورینتس مصدوم شد و توانست زوج خطرناکی همراه با رائول تشکیل دهد و با به ثمر رساندن 14 گل نقش بسزایی در کسب 28 قهرمانی لیگ برای رئال مادرید ایفا کرد .

توانایی گوتی در بازی کردن در پستهای مختلف موجب شگفتی مربیان است به طوری که توانایی بازی کردن به عنوان هافبک چپ , هافبک دفاعی , مهاجم دوم را داراست ولی پست اصلی این بازیکن هافبک تهاجمی است .
در نوامبر 2006 گوتی یک قرار داد طولانی با رئال مادرید و تا تاریخ 6 ژوئن 2010 به امضا رساند .او در حال حاضر کاپیتان دوم تیم است.

شخصی :
علاوه بر فوتبال به تنیس و تنیس روی میز و بستکبال نیز علاقه دارد و مطالعه زیادی در مورد همه ورزشها میکند . هیچ چیز مثل سپری کردن اوقات با همسر و دو فرزندش برای او جذاب نیست . او همچنین علاقه زیادی به خواهرش دارد و خانواده اون هنگامی که رئال در برنابئو بازی میکند برای دیدن بازیهای وی به ورزشگاه میروند .به گفته گوتی بهترین دوست و راز دار او مادرش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیرحسین تاريخ: جمعهبرچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ممنون که به وبلاگم اومدید حتما نظر دهید... راستی در پایین صفحه 1.2.3.4. داره حتما ببینید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to love-amirhossaintakaloo-love.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com